Shop Mobile More Submit  Join Login
King Candybug Stamp by risaXrisa King Candybug Stamp by risaXrisa
It makes me sad that there aren't many Candybug stamps here on dA, so I just decided to make one.

Disclaimer: I do not own King Candybug...though I wish I did. All I did was make the stamp.
Add a Comment:
 
:iconzorueevee111:
Zorueevee111 Featured By Owner May 6, 2017  Student General Artist
HOLY MOTHER OF YES PLEASE--
Reply
:iconlizardkitty:
lizardkitty Featured By Owner Aug 24, 2015  Hobbyist Artist
i love candybug omg ;v;
Reply
:iconpeacocklane:
Peacocklane Featured By Owner Jan 13, 2015  Hobbyist Traditional Artist
i should thank you..
bUT ID RATHER KILL YOU! <33
Reply
:iconrisaxrisa:
risaXrisa Featured By Owner Jan 23, 2015  Hobbyist Digital Artist
Exactly lol! xD
Reply
:iconpinkster7:
Pinkster7 Featured By Owner Jun 21, 2014  Hobbyist General Artist
King Candybug is awesome :D:D
Reply
:iconqueenobscurepairings:
QueenObscurePairings Featured By Owner Jun 8, 2014  Professional General Artist
I don't know..but his long talony finger..bug body turns me on for some reason..I NEED HELP! I KNOW THIS! There is none for me..
Reply
:iconrisaxrisa:
risaXrisa Featured By Owner Jun 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
*pats back* It's completely fine lol.
Reply
:iconqueenobscurepairings:
QueenObscurePairings Featured By Owner Jun 8, 2014  Professional General Artist
hehehe
Reply
:iconsilverstarstrike:
SilverStarStrike Featured By Owner May 28, 2014  Hobbyist General Artist
He's epic. 'Nuff said.
too bad he didn't have a lot of screen time
Reply
:iconetianyx:
Etianyx Featured By Owner Mar 7, 2014  Hobbyist Traditional Artist
THIS GUY HERE.
I loved him. Still do. He's one of those Disney monsters that you'd love to talk to, but would shat yourself any moment. XD
Reply
:iconatwiki:
Atwiki Featured By Owner Aug 29, 2013  Hobbyist General Artist
OMG! :iconimscaredplz:
Reply
:iconqueenezha4:
Queenezha4 Featured By Owner Jul 28, 2013  Hobbyist
Have some Candy!!!! :iconkingcandyplz:
Reply
:iconrisaxrisa:
risaXrisa Featured By Owner Jul 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yay! <D
Reply
:iconrawrsayscake:
rawrsayscake Featured By Owner Jul 19, 2013  Student Artist
Looks as if he's saying; glitch,i'm fabulous.LoL
Reply
:iconrubeccaknight:
Rubeccaknight Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist Artist
lol he would
Reply
:iconehike:
Ehike Featured By Owner Jul 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
That is so true! XD
Reply
:iconrisaxrisa:
risaXrisa Featured By Owner Jul 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha yeah you're right <D
Reply
:iconevil-vivianne:
evil-vivianne Featured By Owner Jul 3, 2013  Hobbyist Digital Artist
fluffershy X3 *derp*
Reply
:iconnoorasda:
Noorasda Featured By Owner Jun 20, 2013
URgh hes so fucking hot. ;____; how?
Reply
:iconimcrazyforsomething:
ImCrazyForSomething Featured By Owner May 27, 2013  Hobbyist Writer
...And all your favourite things turn into a nightmare.

Unless creepy bug men are things you like.

Hey, I don't judge. :3
Reply
:icon13foxywolf666:
13foxywolf666 Featured By Owner May 12, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I'm with you on wishing I owned him. I wouldn't have to worry about burglars; one look at my pet and they'd run off soiling themselves. :XD:

In all seriousness, this is one of my favourite Disney monsters. I could see this movie a thousand times and still be hooked to the screen during his entire (sadly short) time there. He's just that fun to watch.

I'll be adding this to my little stamp display. :D
Reply
:iconrisaxrisa:
risaXrisa Featured By Owner May 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
Lol
Yep. I can totally see that.
Burglars: "Hey, lets still this person's TV....HOLY CRAP!"
Reply
:icon13foxywolf666:
13foxywolf666 Featured By Owner May 14, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Not today suckers! You're cybug food. :P
Reply
:iconjamiethehedgehog737:
jamiethehedgehog737 Featured By Owner May 7, 2013  Hobbyist General Artist
So awesome <3
Reply
:iconkessielou:
KessieLou Featured By Owner May 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
He was really creepy.:fear:
Reply
:iconrisaxrisa:
risaXrisa Featured By Owner May 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
I didn't really think so, but everyone's open to their own opinion :)
Reply
:iconpo-tater-tots:
Po-Tater-Tots Featured By Owner Mar 16, 2013
this part creeped me out a little bit XD
Reply
:iconsavamoth:
Savamoth Featured By Owner Mar 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
"but it will be more fun to kill you" This is an awesome stamp thing! :D
Reply
:iconrisaxrisa:
risaXrisa Featured By Owner Mar 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks <D
Reply
:iconthe-royal-cy-bug:
The-Royal-CY-Bug Featured By Owner Mar 5, 2013
Oh, huhahaha!~ I like dis one~ <3

Hmm, My my, it appears we have the thame Icon, heheh~ thorry~ <3
Reply
:iconrisaxrisa:
risaXrisa Featured By Owner Mar 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
I'm glad you like it ^ - ^
If you'd like I can change my icon. I was planning on drawing my next one anyway.
Reply
:iconthe-royal-cy-bug:
The-Royal-CY-Bug Featured By Owner Mar 5, 2013
Hhuh, i do~ and no no, i don't mind~ <3 iths up to you~ <3 *grins evilly*
Reply
:iconcrystalitar:
Crystalitar Featured By Owner Feb 28, 2013  Student Filmographer
<3
Reply
:iconbattychow:
battychow Featured By Owner Feb 27, 2013  Student General Artist
is it bad that I know what he's saying there?
Reply
:iconrisaxrisa:
risaXrisa Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
Of course not! <D
Reply
:iconbattychow:
battychow Featured By Owner Feb 28, 2013  Student General Artist
Oh good
Reply
:icondragasci:
Dragasci Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Artist
:iconpervplz: omg I was hoping someone would make this! there are no sexy candybug stamp's around!
Reply
:iconrisaxrisa:
risaXrisa Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
I'm gonna be making some more soon <D
I'm glad you like it.
Reply
:icondragasci:
Dragasci Featured By Owner Feb 28, 2013  Hobbyist Artist
awesome! :D
Reply
:iconellenrules:
Ellenrules Featured By Owner Feb 27, 2013
I love this stamp, the character, your name, your signature, the disclaimer, and everyone else commenting.

For cereal. <3
Reply
:iconrisaxrisa:
risaXrisa Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
Lol
Thanks <D
Reply
:iconroronoaxphantom:
RoronoaxPhantom Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist General Artist
He's so f*cking sexy! <3
Reply
:iconrisaxrisa:
risaXrisa Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
Finally someone agrees with me! XD
Reply
:iconroronoaxphantom:
RoronoaxPhantom Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist General Artist
OMG... Really?... Why?

He is!!! *////////////*
Reply
:iconrisaxrisa:
risaXrisa Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
I know right?! :glomp:
:iconiloveyouplz:
Reply
:iconroronoaxphantom:
RoronoaxPhantom Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist General Artist
Yeth!!!... I mean... Yes!!! :love:

:tighthug:
Reply
:iconredrose44:
Redrose44 Featured By Owner Feb 27, 2013  Student Digital Artist
Lol at the disclaimer. :meow: Great movie..
Reply
:iconrisaxrisa:
risaXrisa Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
Definitely <D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 27, 2013
Image Size
58.7 KB
Resolution
99×55
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,097 (1 today)
Favourites
214 (who?)
Comments
48
Downloads
4
×